Morsning!

Idag känns det lite bättre. Känns fortfarande oroligt i magen men mår inte illa. SKÖNT! Så jag ska snart klä på Tindra och gå på en långpromenad med Troja. Stackarn fick ju ingen igår, av rimliga skäl. Tindra ville så gärna följa, men jag sa åt henne att hon får bara följa om hon åker i Mollys vagn. Annars lär rundan som oftast tar 45-60 minuter ta minst det dubbla, haha! Men det blir nog bra. Hon ville åka i vagnen så då får hon väl göra det då. Funderar på om man skulle ha gått till affären och handlat när man ändå är ute. Men jag vette sjutton. Blir rätt långt om man inte vill handla för dubbla priset då..

Och herrejisses vad min blogg har blivit tråkig, eller hur? Inga bilder eller nånting! Skäms på mig. Till och med JAG tröttnar av att gå in i min blogg. Men ikväll ska jag faktiskt sätta mig lite vid photoshop och leka lite, så då kanske ni får se lite resultat. Så länge kan jag bjuda på en GAMMAL bild!


En liiiten Tindra som är runt 5½-6 månader gammal här. Och en riktig liten knubbis haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0