Utlottning!

Endel av er vet att jag är med i något som heter Buzzador. Nu har jag fått möjligheten att prova den nya tandkrämen Pepsodent white now! Det sägs att den tandkrämen ska göra tänderna vitare redan efter första borstningen. Jag är lite skeptisk dock, men värt ett försök. Jag fick ju även äran att prova deras tandborste Pepsodent white system. Så nu får man ju testa det i alla fall - återkommer med vad jag tyckte om detta vid ett senare tillfälle.

Anledningen till att jag skriver om detta är att jag faktiskt tänkte lotta ut lite tandkräm till er! Det är ett set om 3 små tuber och jag har 5 stycken "paket". Jag tänkte att 5 av mina ca. 100 läsare kan tycka att det är kul med lite tandkräm, haha!



Fast ni har ju då varit så oerhört dåliga på att kommentera det senaste så jag kanske inte ens behöver dra lott på vem som ska få dom...

Men är ni sugna på att testa en ny tandkräm så är det detta ni behöver göra:
1. Kommentera att ni vill vara med!
För en extralott kan ni skriva ett inlägg om utlottningen i eran blogg, men detta är dock inget krav..
OM ni inte har någon bloggadress så glöm för allt i världen INTE att skriva eran mailadress!!

Så kom igen nu! Lite tandkräm tackar väl ingen nej till? Haha!

Kommentarer
Postat av: Michaela - Elias Mamma

Ja man kan väl va me även om man inte brukar ha nån vidare tur i tävlingar/utlottningar



Min mailadress: [email protected]

2011-04-21 @ 10:52:41
Postat av: Anki

är meeeeeeeeeeeee ;)

2011-04-21 @ 11:22:33
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma!

Jag fick inte delta i denna kampanjen :( Men jag testar den gärna! :)

2011-04-21 @ 11:24:45
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman!

Mamma kan gott behöva en tandkräm som gör tänderna vitare, snuset gör det ju svårt annars, så då får man ju verkligen se om det hjälper. Och jag läser ju då din blogg flera gånger daglingen, fastjag kanske inte e så duktig på att komentera. Men jag ska bättra mej/kram

2011-04-21 @ 11:37:53
Postat av: Emelie

ja för sjutton, jag är med haha!

2011-04-21 @ 11:40:32
URL: http://lifewithem.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hej!

Jag är gärna med och tävlar!:)Intressant och se om en tandkräm verkligen kan göra tänderna vitare!?:)

2011-04-21 @ 12:01:25
Postat av: jennifer wikman

Jag är med!!!!!!! heheheheh. :D

2011-04-21 @ 20:29:27
URL: http://livetipitea.blogg.se/
Postat av: alexandra

Kolla nu vad söt jag är:

Hihihi, Samme flyttar i lägenhet på fredag (inte imorn, men nästa!) Så det skulle ju vara azm med svinbra tandkräm (ja, den är svinbra, det vet jag) tandkräm som bara jag, jag, jag kan ha hos honom! HEHEHEHE. Come ooooon! Jag är med!!!! Och jag vill vinna!!



puss på dig.

har gjort inlägg på bloggen också! HEHE

2011-04-21 @ 21:05:52
URL: http://alexandrawiiikman.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag kan vara med :-)Jag har ingen blogg så jag kan inte skriva dar. Hoppas ni har det bra Kram

2011-04-21 @ 21:27:54
Postat av: mamma

jag vill jag vill!!!! min mail har du ju

2011-04-22 @ 20:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0