Blogg.se - tummen upp!

SOM att jag har längtat efter detta! Blogg.se ska komma med en app till iPhone! Tjohoo! Slipper man snart alla mms-kostnader då det inte går att blogga på annat sätt med iPhonen. Som det ser ut nu så kommer den finnas tillgänglig för alla i mars. Tjohoo! För första gången på länge kan jag verkligen skriva, tummen upp för er på blogg.se!

Annars då? Vad har hänt och skett idag? Jaa, inte mycket. Har stannat hemma hela dagen "för säkerhets skull" men inget mer har hänt på magsjukefronten så jag ser det som över lika fort som det kom. Jag och Tindra var ute en stund förut. Gick till fårhagen så att Troja fick busa lite med Thea. Efter ett tag så sa Tindra att hon fick ont på kinden, det blåste rätt kalla vindar, så då gick vi hem igen. Jesper hade gått och plockat överallt här hemma medan jag och Tindra var borta, det uppskattades verkligen! Sen har vi käkat tacos och nu sitter vi och väntar på Krewer. Jag höll på att klippa Jesper men mitt i klippningen så dog våran trimmer, hahaha! Sååå halva huvudet är klippt och resten ser förjävligt ut. Men hon skulle få låna någon, eller snarare vi, så hon skulle komma förbi med den, hehe.

När jag klippt han så ska han åka ner till bastionen och leka viktig, moahaha! Nää, han ska hjälpa sin "syster" Ida som fyllde 20 år igår. Hon och några kompisar ska ha en rätt stor fest så hon ville ha lite hjälp med att inte släppa in folk som inte är inbjudna och om det blir bråk och sådär. Så Julia ska komma hit och hålla mig sällskap medan Nixuz åker med Jesper. Får väl se vad vi kan hitta på, kanske spelar lite move eller nått. Vi får se helt enkelt.. Mer bloggande blir det förmodligen inte ikväll i alla fall.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0