Dåligt med tid..

Det är lätt att man får lite ont om tid nu för tiden. När Jesper är hemma vill man umgås hela familjen och ikväll kommer vi få främmande. Så jag kommer förmodligen vara dålig på att uppdatera även idag. Men jag är så sjukt trött idag. Jag vet egentligen inte varför. Tindra gjorde tydligen morgon vid halv fem imorse. Men jag sov ute på soffan så det var Jesper hon väckte. Men sen klev dom upp och började gapa bägge två så självklart vaknade Molly med. Hon sover inte så hårt såhär på morgonkvisten. Så nu har jag lagt Molly igen men hon har inte somnat ännu. Jesper och Tindra åkte iväg till affären för att handla. Det är ju alltid minst folk vid denna tiden så dom skulle nog handla till middagen ikväll med.

Men jag måste få skriva att jag börjar tröttna SKARPT på denna lägenheten nu. Jag är förbannat trött på att kliva upp och frysa arslet av mig. Jag är trött på att behöva värma en liten isbit men isblock till fötter och jag är trött på att aldrig kunna gå barfota hemma för att det är FÖR KALLT! Idag hade vi precis 18 grader när vi klev upp. Ok om man hade haft en kammin så man kunde elda eller nått. Jesper gick ut på nån sida och läste. Standarden för en hyresrätt ska ligga nånstans mellan 20-23 grader. Känns ju toppen! Och lägenheten får aldrig bli kallare än 18 grader. Det har den varit flera gånger.. Så vet ni vad jag ska göra idag? Jag ska tvätta som en idiot bara för att få köra torktummlaren så att det blir varmare här inne! Sen ikväll ska jag tända alla ljus jag hittar. Burr! Och vi har inte ens 30 minus ute..

Åååh, ingen bra dag detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0