Härlig morgonpromenad!

Idag var vi uppe före tuppen! Tindra gjorde morgon 06.50 och Molly strax därefter. Så vi klev upp och stackars Jesper med. Han har ju jobbat inatt men eftersom gubbarna ska komma och fixa golvet. Men dom har fortfarande inte kommit för killen hade försovit sig, hehe. Men det är ju bara mänskligt så han dyker nog upp när som helst.

Hur som helst så gick Jesper med upp till dagis och lämnade båda barnen, sen tog vi Troja och gick en promenad. Det slutade med att vi promenerade i en och en halv timme ute i snöstormen! Men det var härligt faktiskt. Och kul att man fick med sig gubben med, hehe. Men man blir ju faktiskt mycket piggare hela dagen om man går promenaden på morgonen! Men nu är jag dock jäkligt hungrig och vi har ingen frukost hemma, hehe. Aja, vi ska bara vänta på golvkillen och sen ska vi åka och hitta på nått fram tills vi ska hämta ungarna.



Jag är sugen på att klippa mig i någon liknande frisyr som jag hade på denna bilden. Men frågan är om jag vågar göra det igen? Men jag trivdes bra i det fram tills det började växa, haha! Vad tror ni? Ska jag eller ska jag inte?

Kommentarer
Postat av: Din jobbiga man :P

Nej Nej Nej :P

2011-02-11 @ 10:47:26
Postat av: Sophia

Det var ju en jättesnygg frisyr!! =)

Tänk om jag vågade testa något sådant hehe

2011-02-11 @ 11:50:44
URL: http://sln.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Jo, skitsnygg vart du... Jösses, tänk om en annan hade passat så bra i kort hår... önska

2011-02-11 @ 12:10:00
URL: http://www.nogg.se/luddesmamma
Postat av: Eva

Det var jätte snygg frisyr på dig!

2011-02-11 @ 16:14:39
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Jessica

Klart du ska klippa det kort! Skitsnyggt! Jag kommer inte ens ihåg att du haft så kort hår. Man brukar förresten se smalare ut i kort hår också...



Kram

2011-02-11 @ 16:36:57
Postat av: Anna-Carin

Du passar jättebra i kort hår ju kära lillasyster! Den där frisyren är kanonfin!

2011-02-11 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0