Hej på er!

För att svara på era kommentarer: Jaa, blodtrycket..jag skulle kunna leva på energidryck, hehe. Kanske skulle köpa på mig ett lager.. Synd att det är så sjukt onyttigt bara! Jag kommer ju bli fet! Samma med lakrits. Jag ska ju faktiskt sluta med sån slisk nu tänkte jag, hehe. Men det blir nog bra. Får nog leva med det låga blodtrycket helt enkelt. Kanske ökar när man börjar röra på sig mer. Och angående blodvärdet så var det inte jättelängesen jag kollade mitt hb och det var normalt. Kanske är gravid igen? HAHAHA! Eller inte! Har nyss haft mens OCH även redan kollat att så inte är fallet (tack och lov!!)

Jaa, vad ska jag skriva nu då? Har inte mycket att säga faktiskt. Har inte gjort så mycket idag. Varit och köpt ett par vantar och sånt till Molly inför dagisstarten på måndag. Så nu har vi köpt allt som behövs. För galonkläder har vi som passar. Så nu är allt sånt kirrat! Nu ska det bara börjas namnas kläder med. Men det går ju fort.

Nää, nu hinner inte jag skriva mer, för nu ska jag kika på lets dance! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0