Inskolning dag 1

Idag var Mollys första inskolningsdag på dagis. Det gick väldigt bra och hon är väldigt frammåt faktiskt. Lekte med massa leksaker, gick, kröp, tuggade och blev klappad på av de äldre barnen, hehe. Brydde sig inte alls när fröken lyfte upp henne i famnen och brydde sig inte speciellt mycket om vart jag satt heller. Så det var skönt att det gick så bra! Kommer nog gå galant detta. Resten av hennes vecka kommer se ut såhär:

Tisdag: 13-15
Onsdag: 9-12
Torsdag: 9-12.30 (äta där)
Fredag: 9-12.30 (äta där)

Nästa vecka vet jag inte ännu. Men dom vill i alla fall köra varje dag i 2 veckor och sen se om det behövs mer eller inte. Så nästa vecka kommer hon säkert få pröva vila där och vara själv där en stund och så vidare. Blir nog bra! Just nu ligger hon och sover som en stock i alla fall, hehe.

Nää, nu ska jag ta mig en snabbkik här och sen ut med hunden en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0