Inskolningsdag 4

Och självklart hade det gått lika bra idag! Känns himla skönt faktiskt. Hon hade ätit bra (fast där oroade jag mig inte ett smack faktiskt!) och fruktstunden var det bästa på hela dagen, hehe. Nu har vi precis hämtat hem henne och hon har lagt sig och vila. Tindra ville stanna ett tag till så henne hämtar vi om en timme. Sen blir det samma tid imorn då. Men detta går som på räls så personligen tror jag inte att hon behöver fler inskolningsdagar. Men vi får se vad som sägs imorn helt enkelt. Sen måste jag sätta mig och skriva ut lite kort som ska in i hennes "familjepärm". Tindra har ju en men Molly måste ju självklart få sin egen hon med. Så det blir bilder på farmor, farfar, mormor och morfar. Och på oss då. Detta blir nog toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0