Jäkla förkylning!

Den verkar då aldrig vilja ge med sig! Men nu börjar jag verkligen känna mig rastlös.. Jag vill börja om med träningen igen! Men det är ju inget vidare nyttigt att träna när man är såhär förkyld. Nåja, imorn blir det i alla fall en långprommis på morgonen efter att jag lämnat ungarna på dagis. Sen får vi väl se om det blir lite pilates på kvällen, beror på om jag orkar. Det är ju inte snuvan som är värst, då hade jag gladeligen tränat, det är den förbaskade hostan som gör livet till ett helvete! Men men, det blir nog bra till slut..

Jag hade ju tänkt skriva häromdagen, om lilla Molly. Ni kommer ihåg att jag skrev att jag trodde att tänder var på G eftersom hon blev så dålig i magen? Japp, igår hittade jag den och den har spruckit igenom! Det var en kindtand uppe till höger som jävlades med henne. Men tack vare världens bästa salva så hann hennes "brännskador" i rumpan aldrig utvecklas till svamp (som alla gånger tidigare)! Vilken salva är det då? Jo, weledas zinksalva! Finns fan ingen bättre! Vi har ju alltid kört med inotyol tidigare, för den är ju också skitbra, men jag tror inte att Molly tål den riktigt, för hon blir ALLTID värre efter att man smörjt henne med den. Nåja, vi har ju hittat den bäste till slut, hehe!



Nu ska vi bara invänta att Molly vaknar och sen ska vi sticka till torp. Dom har lite skoj för barnen idag. Fiskedamm, hoppborg och ansiktsmålning. Så det ska vi roa oss med!

Men nu vill jag bara avsluta med att säga grattis till min mamma som fyller år idag! GRATTIS MAMMA! Jag ringer dig sen, om du hinner läsa här först menar jag..


Kommentarer
Postat av: Emma H

(svarar:) Ja de gula byxorna är Me&I! Jag köpte dem på Tradera när Vincent var bebis, så de är rätt gamla. Gissar att det bara är typ Tradera som gäller, om det nu finns fler par out there. De är helt underbara! Älskar både utseendet, hur det känns och hur de sitter. =)

2011-02-27 @ 13:19:58
URL: http://sitamoia.blogg.se/
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma!

Vart köper man den salvan??

2011-02-27 @ 19:02:38
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0