Kväll!

Jag kan ju säga att det var två trötta ungar jag fick hem från farmor, hehe. Dom sov i bilen när vi hämtade dom och har nästan gnällt sen dess. Men det är i alla fall underbart att ha dom hemma igen! Nu har dom dock redan gått och lagt sig men det är sånt som händer, hehe.

Annars har inte så mycket hänt idag. Jag och Krewer gick en långprommis med hundarna förut. Var ute ungefär en och en halv timme. Igår gjorde jag även 100 situps. Känner att jag vill bli av med fläsket nu även om jag har så mycket "överhäng" av hud efter två graviditeter att jag vet inte vad jag ska göra med det. Man kanske kan skära bort det nån gång i framtiden när man nått den kroppen man vill ha. Finns väl inget alternativ egentligen? För jag vill inte gå med hängmage för resten av mitt liv, jag är ändå bara 24.. Aja, det löser sig nog nån gång.

Nu ska jag kika om det kan finnas nått jobb för mig! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0