Lärt mig nått nytt!

Igår fick jag lära mig nått nytt igen. Denna gången handlar det om bilbarnstolar! Jag fick lära mig att sånna stolar som ungarna har nu, eller egentligen alla stolar, håller "bara" i 5-6 år. Helst ska man bara använda stolarna till ett barn och sen kassera dom! Efter detta kan inte säkerheten garanteras. Se där ja! Man får lära sig nått nytt varje dag, hehe!

Idag är det full fräs IGEN! Först ska ungarna till dagis, sen blir det en promenad med Troja, sen ska jag ringa ner till sportlife och kolla om dom fått igång datasystemet så att vi kan åka ner och hämta våra kort. Efter att vi (om så är fallet) hämtat korten så blir det ut till torp och se om vi kan hitta några träningskläder. Är nog inte så checkt att träna i jeans haha! Då kommer vi nog passa på att handla också. Sen blir det hem och hämta barnen och då blir det ju fullt ös även hemma, som vanligt. Får se om vi kanske köper stjärtlappar idag, då går vi nog till någon backe och åker lite sen när Jesper åker till jobbet. Som sagt, full fräs som vanligt!

Men jag börjar känna mig lite piggare från förkylningen i alla fall..men får väl se hur jag mår ikväll. Brukar ju alltid må snäppet bättre på mornarna..

Kommentarer
Postat av: Anki

nee har läst det oxå, dock andra stolen vi köpte åt robin, den var det 10 år på...

Men är dom fräsha och inte vart med om nån olycka så ska det ju inte va nån fara...ja förstår ju om dom vart med om en massa....

2011-02-28 @ 09:49:23
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0