Magsjukan har nått oss!

Jag var lite naiv och trodde nästan att vi var immuna mot denna sjuka, haha! Men helt ärligt, vi har klarat oss fruktansvärt bra! Förrförra veckan var det en unge som spydde 2 gånger över två andra ungar på dagis när Tindra var där. Inte ens då blev vi sjuka nån av oss. Men igår klagade Tindra på ont i magen så jag började misstänka något. Inatt vid halv fyra kom hon in till oss, lade sig, började störtgrina och spydde ner hela våran säng. Mysigt! Så det var bara in i duschen med henne och Jesper bytte i våran säng. Sen intog Jesper soffan och jag och Tindra tog sängen. Sen sov vi till 8. Ingen mer spya i alla fall så vi får väl se om resten av oss kan hålla oss friska. Hur som helst så kommer resten av dagen bestå av städning. Eventuellt går vi ut i friska luften en sväng. Lite synd då det bara är två dagar kvar på Mollys inskolning. Men dom sa det, då jag ringde, att dom tror inte att hon behöver fler inskolningsdagar, så nästa vecka kör vi på som vanligt och då får hon börja gå samma tider som Tindra. Känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0