Måste ju skriva..

Ja, jag måste väl uppdatera om våran dag också. Inte för att det har hänt allt för mycket spännande men det känns som ett måste. Jag gör det ju varje dag även om jag själv tycker det är oerhört ointressant egentligen. Men jag vet inte annars vad jag ska skriva om.

Morgonen började alldeles för tidigt, men det gör den jämt. Jag har börjat vänja mig. Men jag skulle gärna ta tillbaka tiden där Tindra och Molly sov till 8-8.30 igen, hehe. Tindra var ju ändå vaken länge igår men det spelar ingen roll, hon vaknar tidigt ändå. Hur som helst så busade jag med ungarna hela morgonen. Sen upptäckte jag att Molly hade bajjat, och inte så lite heller. Jag skojar inte när jag säger att pyjamasen var blöt från ryggen ner till knäna! Så det var bara slänga in henne i en dusch och upptäcka att hon återigen har brännskadeliknande symtom innanför blöjsingen. Suck och pust! Hon håller på att få fler tänder och då blir hon alltid såhär. Så dagen har egentligen bestått av blöjbyten och insmörjning. Får se om vi måste börja smörja med daktakort snart igen då.

När Jesper klev upp vid 10 så umgicks vi en stund och sedan gick jag ut på promenad. Jag behövde även köpa grädde till middagen idag så jag traskade ner till skogslyckan. Tog ungefär en timme den vägen jag gick. Det var grymt härligt väder! Kolla själva!



Men efter promenaden började jag må skit! Halsen gör ont och snoret rinner, hostar gör jag med.. Tog precis febern och visst har jag det med såklart! Inte så hög dock men den ligger där. När jag kom hem igen var det dags för Jesper att sticka till jobbet. Krewer kom hit och höll mig sällskap en stund, jag gjorde mat, vi åt, busade lite med ungarna, bytte fler blöjor och umgicks. Sen skulle hon åka hem till sin loverboy och jag skulle lägga ungar. Och sen satte jag mig vid datorn och fick detta bloggilet. Hoppas ni hänger med, haha!

Men nu ska jag inte terrorisera er mer, men vill ni veta en sak? Från och med imorn eftermiddag och till onsdag eftermiddag är vi BARNLEDIGA! Herregud..så länge har jag aldrig varit "av med" båda ungarna samtidigt..vad fan ska man hitta på egentligen?? Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0