Ont i hela kroppen!

Fy fan, rent ut sagt! Nu har jag ont i hela jäkla kroppen! Full rulle från start.. Först dagis, men det vet ni ju, promenaden vet ni också. Sen när vi hämtat båda barnen så blev det matlagning. Sen satte vi igång att plocka och plocka, bära möbler och fy fan! Våran jävla soffa är ingen hit alltså! Jag orkade inte bära den. Kunde lyfta den rakt upp men så fort vi rörde på oss kändes det som att hela kroppen skulle gå av! Så Jesper fick lyfta på ena kanten och putta den framför sig medan jag styrde, stackarn. Den fick jag lyfta den över tröskeln. Sen puttade vi och pusslade in den i köket. Sen var Jesper tvungen att åka till jobbet, men jag fortsatte. Rensade hyllan, packade ner alla böcker och annat småkrafs, slängt massa skräp och dammsugit. Fy sjutton gubbar alltså! Så nu är jag utan tv och hela tjosan. Men men, jag tänker ändå snart inta sängläge. Ska bara kika på one tree hill först tänkte jag. Jag glömde totalt bort det igår, hehe.

Imorn ska vi åka till en guldsmed. Jag har lite guld som jag aldrig använder så vi tänkte kolla hur mycket man kan få för det. Är ju inga mängder direkt men ska i alla fall kolla, bättre en hundring extra i plånboken än lite guld som ändå bara ligger och skräpar, eller hur? Sen blir det att ta en långprommis med Troja också innan vi ska hämta kidsen på dagis igen. Sen får vi se vad vi hittar på. Får ju i alla fall hålla oss hemifrån eftersom dom är här och fixar med golvet. Nåja, det löser sig nog. Någon som vill bli våldgästad?? Haha!

Fan, jag har lite bilder i min kamera som jag tänkte greja med. Men jag orkar inte nu. Håll till godo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0