Pustar ut!

Vilken dag det har varit idag! Först startade den ju med en tvåtimmars promenad. Sen har den gått i 180! När vi kom hem från promenaden så käkade jag frukost och Molly lade sig för att vila, Jesper klev upp och vi surra ett tag. Sen kom jag på att jag ville åka ut och fota en sväng medan solen lös. Åkte till Uggelhult för att fota några fina islänningar. Hann med ett par halvtaskiga bilder innan jag plötsligt stod i vägen för ställägaren, haha! Hästarna var ju ute i hagarna men hon behövde in där med bilen och min bil stod ivägen.. Så då åkte jag vidare, stannade till i hamnen och dom bilderna blev ännu värre. Kanske dags att ge upp? Sen åkte jag och hämtade Tindra och vidare till affären. Jag tog mathandlingen på coop för en gångs skull. För jag behövde ha tag på ett par dojjor till Molly eftersom hon börjar dagis på måndag! Tänkte att hon kunde ha Tindras gamla, men dom ramlar av fötterna och hennes overall har inga gummiband under fötterna (idiotiskt nog!). Så det blev mat och dojjor (på halva reapriset dessutom!) och sen åkte vi hem.

Väl hemma gjordes det mat, makaroner och köttfärssås, och vi käka, hann umgås en liten stund med Jesper, ta en snabb promenad med vovven och sen åkte han till jobbet. Själv blev man kvar hemma med två gnälliga och skrikiga barn, haha! Dom var trötta bägge två. Molly har bara fått vila en gång idag och den stunden varade inte vidare länge och Tindra har som vanligt inte vilat alls. Men det gick! Molly lade sig med välling strax efter 18 och somnade efter den, Tindra har precis lagt sig. Själv satte man sig här en sväng och har fruktansvärd träningsvärk i hela kroppen! Pilatesen igår gjorde nog sitt med, haha! Och nu ska jag bara slänga in 3 bilder till er och sen ska jag gå och göra en macka och byta dator. Ha en fortsatt trevlig kväll!






(175 riksdaler är inte illa pinkat för skor av detta märke! Dom hade kostat 499 innan!)

Kommentarer
Postat av: Markus Mattsson

Simon har likadana stövlar. Jättenöjda är vi med dom

2011-02-03 @ 20:56:23
Postat av: Ann-Sofi

TACK TACK för hjälpen med min blogg =)

Är super nöjd verkligen!!

Vill du ha något för det så säg till!!!



Mvh Ann-Sofi

2011-02-03 @ 21:51:31
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0