Sjuka igen?

Undra om vi håller på att bli sjuka igen hela högen. Det skulle ju bara vara pricken över i:et! Molly har sovit dåligt inatt, hostat lite. Hon blev klarvaken under mitten av wallander igår så hon fick komma upp och mysa lite. Men sen när vi lade henne igen så somnade hon och vaknade några gånger till. När hon väl somnat fick jag sova en stund, men jag frös! Jag har vaknat flera gånger inatt av den anledningen, att jag frös alltså. Så när Tindra vaknade 06.20 ville jag verkligen inte kliva upp. Fy sjutton!

Jesper har ont i halsen igen..för tredje gången! Och jag känner mig också lite krasslig. Men det kommer inte stoppa mig från min långa morgonpromenad! När jag lämnat ungarna på dagis så går jag. Får väl se hur långt det blir idag. Är i alla fall sugen på att gå LÅNGT. Så nått sånt får det bli. Skulle bara haft lite bättre musik i lurarna, men jag orkar inte fixa det just nu så jag får väl bläddra mellan radiokanalerna.

Nää, nu ska jag kika vidare och försöka hålla mig vaken. Får skriva mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0