Småshopping!

Idag fick jag äntligen köpt dom två t-shirtarna som jag kikat på åt Tindra! Tycker dom är så tuffa! Dom är köpta på pojkavdelningen men enligt mig så är dom inte speciellt pojkaktiga. Jag fattar faktiskt inte varför dom inte slår ihop båda avdelningarna, alltså pojk och flickavdelningen! Jag har väldigt svårt att förstå vissa indelningar. Nåja, såhär såg dom ut:

 
(Bilderna lånade från hm.se)

Ser ni vad det står på dom? Ja, på den gula syns det rätt tydligt men på den gröna står det "Me so hungry!". Den hade dock passat bättre till familjens matvrak, d.v.s. Molly, men ni var det Tindras tur att få lite nytt och dom var fina! Sen fick hon även en vanlig svart långärmad tröja som hon kan ha under dessa. Sen fick bägge ungarna 3 par strumpor var också. Välbehövligt då alla strumpor ALLTID försvinner..

Kommentarer
Postat av: sandra

Ha ha ha ja köpte den gula till isa med tycker precis som du vet betämmer att de e kill tröjor... konstigt men snygga!



VH sandra

2011-02-14 @ 18:50:18
URL: http://ernbrorundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0