Tar igen med lite bilder!

11e bilden: En person du kan berätta allt för.

Min älskade man kan jag berätta allt för! Han stöttar mig och finns där när jag behöver det. Jag älskar dig!

12e bilden: En bild på din vardag.

Den här bilden förklarar väl min vardag ganska bra? Den består oftast av promenader med vovven och även lite träning med henne. Ja sen tränar jag ju själv med såklart.

13e bilden: Du och någon klasskompis.

Har ingen bättre än denna. Examen i sexan, en bild på alla tjejer i klassen.

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.

Gamla och gamla, men denna sommaren var spännande. Jag hade min första (och enda) modellfotografering med en tjej jag inte känner, och denna bilden är nog en bild som jag fortfarande är mest nöjd med tror jag. Jag ska ner dit i sommar med och fota någon igen tror jag. Se om man kan få till samma känsla.

15e bilden: En person som du vill vara med.

Denna var svår faktiskt. Men en person jag skulle må bra av att ha närmare mig är nog min mamma. Får hoppas att det inte dröjer så länge tills hon kommer och hälsar på..

16e bilden: En bild på dig själv.

Denna har ni ju redan sett idag, men jag lägger upp den ändå bara för att det är en NY bild på mig, hehe!

17e bilden: En ovanlig bild.

En ovanlig bild fick bli när jag och en kompis, för typ 2 år sen, "målade med ljus". Blev fräckt!

18e bilden: En bild på din fritid.

På fritiden (d.v.s på kvällarna när ungarna lagt sig) så brukar jag oftast träna en stund. Och då är det oftast pilates som tränas! Har ingen bättre bild att förklara det.

19e bilden: En person som är snygg.

Chad Michael Murray är väl förjävlaskitsnygg??

20e bilden: En bild på dina närmaste.

Mina bästaste älsklingar! Dom är mitt liv och mitt allt!

21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.

Denna var också svår.. Finns många som skulle ställa upp för mig när som helst! Men jag lägger in en bild till på min pappa. Och jag vet, Emmelie, han börjar bli väldigt lik farfar, hihi!

22e bilden: En bild på en tid du saknar.

När vi var uppe i norrland och ute på stugan. Vad jag önskar att man kunde åka dit oftare! Till stugan alltså.. Var så härligt att vara nära alla igen..

Näe, nu orkar jag inte "ta igen" mer. Kommer fortsätta fylla på denna listan imorn eller så. Ska nämligen påbörja en annan utmaning sen även om jag inte är så bra på att fullfölja dom, haha!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Oj va fin du vart i håret, och ja du är nog en av alla som faktiskt passar lika bra i kort som långt hår. Här uppe är det - 30 nu när jag var ut med Nomi för natten, enda positiva med det är att hon gör då sina behov fort. Åven om det kan vara svårt att bajsa på tre ben, men söt är hon där hon sitter och balanserar. Oj vad jag längtar ner men som sagt jag ska boka nu när jag får pengar. Och så fick vi ju igen hela hemresan från Kiruna när vi hämtade Nomi, i sj checkar så där har jag ju 233 kr att nytja. Hrama flickorna från mormor och kram till dej

2011-02-15 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0