Inga bilder..

Näe, jag har inte orkat sätta mig vid den andra datorn och än mindre ta fram kameran.. Jag orkar inte! Jag är inte engagerad för fem öre.. Ska nog snart ge upp datorn med och lägga mig och göra nått annat. Men vad? Gubben är ju borta. Tindra sover apdåligt också, hostar trots hostmedicin så att hon nästan kräks, går in stup i kvarten och ger henne vatten. Nu vaknade hon igen, hostig och ledsen, drack lite vatten och gnällde om att få sova i min säng. Så där ligger hon nu. Kanske bra det i och för sig, för där inne är det lite svalare. Får väl se hur resten av natten går. Känner mig inte vidare taggad kan jag säga. Men men, vad ska man göra? Jag är bara fruktansvärt trött på sjukdomar utan uppehåll.. SNÄLLA låt oss vara friska i helgen! Så att vi får hitta på något!

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars lilla gumman!

Va jag lider med er! Önskar jag kunde vara däe och hjälpa dej, men jag kan inte komma ner nu. Det är så mycket som ska ordnas till veckan. adress ändring, upp packning i hopskruvning handling besök på .... du vet jennifers saker ska flyttas, veckan där på nästa sak som tar hela dagen.. jaja men kram på er och hoppas att det blir bättre till helgen-



P.S jag har inte glömt bort dej ovh kommer att göra som vanligt den 27:de



jätte kramar mamma

2011-01-19 @ 07:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0