Jaha...

Då sitter jag här då.. Jag har precis lagt Molly och JA jag vet att klockan bara är strax efter 17. Men grejen är den att vi har fått en tid åt henne på akuten klockan 20.40 så jag tänkte att hon skulle hinna sova nååågra timmar innan dess i alla fall. Får väl se om hon somnar, men så hängig som hon är så borde det inte vara några problem. Vi misstänker nämligen att även hon åkt på halsfluss eller nått sånt. Så sjukvårdsrådgivningen tyckte att vi i alla fall skulle låta någon titta på henne. Visst! Men tydligen fanns ingen tidigare tid..suck! Men hon har i alla fall lyckats hålla sig någorlunda pigg här under eftermiddagen för hon har fått ipren. Men innerst inne hoppas jag verkligen att hon kan få slippa halsfluss, för jag vet hur illa den där jäkla kåvepeninen smakar! Och så ska jag tvinga i henne den..fy! Men det återstår att se i alla fall..

Tindra och Jesper är ute och leker i tövädret. Det har snöat nästan hela dagen och kommit typ 1dm snö. Men nu regnar det och är varmt typ. Nu kom dom in så ska gå och hjälpa henne av med overallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0