Men det var då själva..

Jag blir nog galen snart.. Idag har våran torktumlare rasat! Jävla skit och jag har massor med tvätt. I lägenheten tar det minst 2 dygn för tvätt att torka, därför kör jag allt i tumlaren. Så imorn ska jag ringa hyresvärden och hoppas på att hon är jävligt snabb! Men troligtvis är så inte fallet. Men jag kommer gå i taket om det tar lång tid. För jag är i behov av torktumlaren! Nåja, vi får väl se vad hon säger när jag ringer henne imorn.

Åååh jag blir så trött på allt just nu! Ungarna är fortfarande inte helt hundra. Ingen av dom har feber men snoriga och hostiga! Tindra kan fortfarande hosta så hon kräks men det har ändå blivit bättre när hon får mollipect. Men vi kan ändå inte hitta på så mycket eftersom hon hostar mycket när hon håller igång. Hade planer på att åka och bada men det kan vi inte göra fören dom är bättre. Däremot tror jag att vi ska åka till leklandet på onsdag. Tindra behöver aktiveras lite i alla fall. Men vi får se som sagt.

Jag har skickat in en jobbansökan idag. Hoppas på att dom ringer mig imorn för dom skulle hålla intervjuer i uddevalla på onsdag och torsdag. Dom ville hellst att man skulle börja jobba 11 januari. Så nu håller jag verkligen tummarna!

På torsdag ska vi dock ha kalas också. För våran lilla skrutta! Molly fyller ju ett år imorn. Helt galet vad tiden har gått fort! Men nu går jag mest och väntar på att våren ska komma. Jag är så fruktansvärt less på snön och kylan! Vår, sommar och värme vill jag ha! Så nu vet ni det! Men nu ska jag i alla fall avsluta mitt klagoinlägg. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Tala om att du verkar vara nere! Men du ska se att det löser sig. se på mej! Nu är det din tur. Hoppas att du får napp och får komma på intervju, då ska du se att det lättar.

Kram mamma

2011-01-03 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0