Omslagsbebis?

Jag har laddat upp en bild på Molly HÄR så jag tycker att ni kan gå in och rösta på henne som omslagsbebis på vi föräldrar! Hehe!

Nu sitter jag bara här en snabbis. Har precis lagt Tindra och detta med att sluta med napp verkar vara hennes grej nu tror jag. Hon har inte frågat efter den många gånger idag och nu när hon lade sig frågade hon inte efter den en enda gång! Duktig flicka detta! Men hur som helst så skriver jag bara en snabbis, för sen väntar tv´n och Let´s dance! Jag tycker att det är rätt skoj att se på faktiskt och jag måste väl erkänna att jag hejar lite på Anders Bagge, haha! Han är ju störtskön!

Men ha en trevlig kväll och glöm inte rösta på Molly!

Kommentarer
Postat av: Nina

men gud det finns ju såååå mkt saker med pippi. inte jätte billigt heller. ska köpa theo en pippidocka. stod å kika på en idag. mjuk stor. vart för snål då ja köpt så mkt annat skit :D men dockhus med? det har ja missat helt. gud ja e fasen glad att ja inte vet allt. hahahah ;)

2011-01-14 @ 21:48:24
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0