Riktigt trevlig nyårsafton!

Jag tror detta var det trevligaste nyår på väldigt länge i alla fall. Det var nog vårat bästa nyår som ett par i alla fall. Även om vårat första var ganska trevligt. Men det första var vi så fulla att vi inte ens kommer ihåg hur fyrverkerierna såg ut, haha! Vårat andra nyår kommer jag inte ihåg vad vi gjorde.. Men tredje nyår så var jag gravid med Tindra och det nyåret vill jag bara glömma..det fjärde..hmm..vad sjutton gjorde vi då? Tror vi satt hemma.. Femte var jag gravid med Molly och iår var det bästa!

Vad gjorde vi för speciellt då? Jaa, först var vi nere i stan klockan 17 för att titta på fyrverkerierna, där mötte vi även upp Nixuz och Julia. Jag fotade lite (bilder kommer i ett ensamt inlägg senare..) och Tindra och Molly tittade med stora ögon på det vackra skådespelet på himlen.

Sen åkte vi hem till oss och lagade mat. Tacos stod på menyn och alla åt tills dom storknade. Sammes kommentar var ändå den skönaste att höra. Han sa att det var den godaste tacosen han nånsin ätit! Och det var tack vare min vitlökssås, hehe! Igår hade jag 2 stycken creame fraishe, nästan en hel avocado, 4 vitlöksklyftor och sweet chili sås i den och den blev superb! Och jag kan även tillägga att skålen näst intill var renslickad, haha! Men det var tur att folk gillade den.

Efter maten så satte vi oss och sjöng lite singstar och sen blev det sällskapsspelet "Med vilda gester". Det är nog det roligaste sällskapsspelet jag spelat! Så tack svärfar för det! Vi fick det i julklapp. Och alla hade verkligen trevligt! Tror jag drack 3 öl eller nått, kanske fyra. Och sen lite champagne för att skåla in det nya året! Men det var ju faktiskt en grej till som skulle skålas in.. Min syster och hennes kille förlovade sig (efter många om och men) ca. 5-10 minuter innan tolvslaget. Det var väldigt gulligt! Ja, ni kommer få se bilder på det också! Och självklart pangade vi lite raketer också. Jesper försökte väcka Tindra innan tolvslaget för att hon ville se fyrverkerierna. Men det var ingen idé! Det enda han fick till svar var "nej! ninna sova!" haha! Så ungarna sov så sött över alla fyrverkerier och ända fram till åtta imorse. Molly sov dock till kvart i nio.

Efter vi kom in så åkte Nixuz och Julia hem, dom skulle ta nattbussen (som dessvärre bara körde förbi dom! Så dom fick ta taxi hela vägen till Orust) och vi andra gick och lade oss. Ett otroligt bra avslut på 2010 och nu ser vi fram emot 2011! Gott nytt år allesammans! Och bilderna kommer under dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0