Sorry..

Ledsen för halvtaskig uppdatering idag, men vi fick trevligt främmande av Nixuz och Julia! Så vi har spelat playstation move och TV-superstars hela kvällen. Riktigt kul faktiskt! Och innan det var vi ju hos läkarn med Tindra. Han gissade på att hon får astmaliknande symptomer när hon är förkyld eftersom hon alltid får sån jobbig hosta när hon är förkyld. Och nu hade hon antagligen ett virus som var extra ihärdigt. Så vi fick bricanyl som vi ska ge kontinuerligt 3ggr/dag. Hjälper inte det får ska vi kontakta barnmottagningen för att försöka få en utredning och antagligen få inhalationsmedel istället. Men det hoppas jag att vi kan slippa nu. Det är bara så himla tråkigt att hon inte kan gå utanför dörren utan att hosta så hon kräks. Hon blir ju rastlösare än en annan liksom.. Men vi får väl försöka hålla oss inne ändå. Frågan är bara vad man skulle hittat på med henne. Men det löser sig nog. Sen var vi en sväng ute på torp och handlade mat och hämtade ut medicinen. Och inne på maxi hände det igen, hostade så hon kräktes lite på golvet, sen hann vi precis till toan där det kom ännu mer (som dock hamnade rätt, i toastolen..). Tycker så synd om henne!

Men nu ska jag i alla fall lägga mig och läsa lite i boken jag lånade på bibblan. Den är dock rätt seg i början tycker jag.. Och då brukar jag oftast tröttna och orkar inte ens läsa ut den. Men jag ger den en chans till.. God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0