Tänkte bara skriva..

Jaa, nu har även Tindra lagt sig. Så jag tänkte bara skriva några fler rader. Min och Trojas utställningspremiär blir tidigare än vi tänkt oss! Fick ett mail av hennes ägare (vi är ju "bara" fodervärd) idag och hon ville gärna ha med Troja på en utställning i Lidköping den 7 maj. Detta är en nationell utställning. Jag blev dock lite nervös nu, haha. Jag har ju inte ställt ut någon hund på väldans massa år! Men vi får se till att träna träna träna så fort man kan komma sig fram utan snö! Undra om det kommer någon inoffare här i närheten innan det? Jag menar, det är ju bra träning för en själv! Får nog kolla upp det. För sen är ju utställningen på orust (också inoffare) den 28 maj. Men hur som helst kommer det bli svinskoj att få ställa ut fina Troja i Lidköping! Vi kommer nog åka dit hela familjen. Även om det kanske blir lite långtråkigt för våran äldre dam..jaa iofs för den yngre med.. Men vi hinner ju kolla på det, kanske skaffar vi barnvakt..skulle vara enklare! Men jag blev i alla fall glad! Och spänd! Även om det är nästan 4 månader dit, haha!

Lenas dotter ställde ut Troja på utställningen på Orust förra året (då hon var valp) och då blev hon BIR (Bäst I Ras)! Hon har nog ganska goda förutsättningar i alla fall. Hoppas på det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0