Uttråkad och rastlös!

Jag känner verkligen att vi borde hitta på något idag. Men jag vet verkligen inte vad! Ungarna är rastlösa och vi likaså! Samtidigt vill jag inte att Tindra ska vara ute p.g.a sin hosta. Men den har i alla fall börjat bli lite bättre! Men vi får väl se vad vi gör. Vi kanske går ut en sväng i alla fall. Måste ju pröva innan jag kan säga nått. Men just nu ligger Molly och sover så vi får i alla fall vänta på att hon vaknar. Så får vi väl se.

Men först ska jag i alla fall hoppa in i en dusch. Ska bli riktigt härligt! Och ikväll kommer Nixuz och Julia hit igen. Dom var sugna på lite TV-superstars, hihi! Det är faktiskt riktigt roligt, hehe! Och jag måste bara säga att Jesper är extremt snygg i håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0