Bilder från veckan...

Ja, jag har inte fotat så mycket det senaste faktiskt. Så kameran har mest legat och samlat damm och samlat på sig några få bilder. Men när jag ändå skulle ta bilden till den där listan så lade jag in alla bilder från kameran. Så här kommer några.

Denna bilden är från förra lördagen då Molly och Tindra låg och mös i Mollys säng, hehe.


Här är Tindras nya gardiner! Köpte dom på ikea. Blev faktiskt jättemysigt där inne och dom skrimrar ganska fint också. Hon blev också helnöjd!


Såhär somnade Tindra till melodifestivalen förra lördagen, hihi! Mysunge!


Dessa såg jag när jag var ute med Troja i måndags morse. Det springer otroligt många sånna här runt omkring på kurveröd! (Ursäkta för den dåliga bildkvalitén!)


Molly står och leker på Tindras fotölj. Hon ville ha den nya fina lampan. Och om ni undrar varför hon är så röd så är det för att lampan är röd! Bilden är tagen i måndags eftermiddag.


Molly går och äter kakor i tisdags eftermiddag. Det är mumma det förstår ni!


Sen tog jag inga mer bilder under veckan. Men ni ska få se två stycken egopics som togs för några minuter sen, hehe! En orginalbild och en som är photoshopad!





Och vill ni se orginalet på den photoshopade bilden kommer den här.


Sen har jag faktiskt tagit en bild till.. NU ÄR DET FANIMEJ VÅR!!!


Helgalet skönt! Men nu ska jag bara ta en snabbkik och sen ska jag plocka undan lite här hemma. Sen får vi se vad vi hittar på när Jesper och Tindra kommer hem från gympan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0