Bokat och klart!

Nu är mammas resa hit bokat, betald och klar! Tjohoo! Jag hittade dessutom biljetter för 150kr mindre och även ett byte mindre, så det blir toppen! Hon åker den 23 maj (kommer fram den 24e). Då ska Troja få ännu en ny kompis då mamma även har med sig lilla Nomi. Nomi är en blandras mellan svensk lapphund och golden retriver. Hon kommer vara runt 6 månader när dom kommer hit. Blir nog toppen! Får bara hålla koll när man kan anmäla sig till utställningen på Orust med, för mamma blev också sugen eftersom dom även har blandrasutställning där. Gud vad hon kommer få baka bullar! Och laga mat! Jag ska bli bortskämd!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!!

Jaa jag ska baka bullar och jag ska laga mat, tur att vi inte bokat någon hem resa så jag hinner baka flera gånger... och föresten va fin grillen var,, även tomten som skymtar fram i bakgrunden.. dom kompleterar varann bra (ha ha) och jag längtar att få skämma bort er!! // Kram

2011-03-25 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0