Dag 10 - Någonting jag oroar mig för

Som förälder oroar man sig dagligen, utan tvekan. Är det inte för nånting dom stoppar i munnen så kanske dom snubblar. Man är ständigt orolig för att något allvarligt ska hända dom! Ibland kanske man blir lite väl "hönsig" av sig, men man kan inte råför det. För vad skulle man egentligen göra om det hände ens barn någonting? Jag kan inte ens tänka mig in i en sån situation! Hur skulle man reagera? Hur skulle man orka gå vidare? Näe, fy! Jag är otroligt glad för det jag har. Mina barn är friska och pigga och full av energi!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Ja så är det, men du ska veta att det blir inte bättre med årn som man kanske tro. För när ens barn blir äldre så får dom andra vänner och intressen som man kan vara ännu mer orolig, och då önskar man bara att dom skulle vara små igen. Och måste lyssna på vad mamma och pappa säger, när do kommer upp i tonåring.. så kan man tro att do lyssnar men inte f-n gör dom det. Dom tror helt enkelt att dom är så stora och världs vana, och dom har alltid rätt. Men jag måste dock säga att du var inte alls så, du gick ju prata med och tro det eller ej så gjorde du i prinsip aldrig nått utan att berätta det. Dina systrar är det en hel annan sak med och till och med Jennifer som är så liten och oskylldig, men hon gör vissa aker hon med! Du kan ju ta bort detta innläg om du vill, men jag står för det. Alex är som hon är men hon kör då bara på och tänker sedan.. Älskar er!!

2011-03-06 @ 15:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0