Dag 15 - Innehållet i min väska

Jag använder ju aldrig handväska längre. Och det är oerhört sällan vi har en skötväska med oss. Enda gången jag har väska är när jag åker och tränar. Så vad ligger i min träningsväska då? Jaa, det man brukar ha med sig? Badlakan, shampo&balsam, hudlotion, deo, hårvax (ett måste när jag har kort hår..annars står mitt hår åt ALLA håll!), armbandet till telefonen, träningskläder, rena underkläder, vattenflaska och ett hänglås till skåpet. Skorna har jag oftast i handen eftersom jag har en alldeles för liten väska för tillfället.

Och appropå träning så måste jag ju logga in och kolla om jag kan boka bodybalancepasset nu eller om det är fullt. Har jag totalt glömt..

Kommentarer
Postat av: Nina

men åååå sur! tror du inte ja glömde köpa. men suck. ja kollar upp. åå rad 36 ska vi till. där är det barnmat. är på väg dit å då kommer ja ihåg att just det ja skulle ha vaniljstång. så ja låter mannen å theo gå före. å så har ja glömt bort det sen då ja kommer dit. nu då ja såg din kommentar så kom ja på det igen. snark!

2011-03-12 @ 14:19:39
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0