Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Hmm, vad skulle det kunna vara då? Att jag LÄTT skulle kunna sitta och trycka i mig chips och en hel skål med dipp helt själv när som helst! Men den dåliga vanan SKA jag bli av med nu. Eller rättare sagt har jag redan slutat. Nu ska vi bli nyttiga och ska inte ens köpa godis till kvällsmys ikväll. Jag ska sitta och äta apelis och kiwi istället. Visst, det är en massa fruktsocker i det, men det är ju i alla fall hundra gånger bättre än vanligt godis? Och vem mår INTE bra av att få i sig alla vitaminer som dom frukterna faktiskt innehåller? Egentligen handlar denna dåliga vanan om godis i allmänhet. För det är något jag äter alldeles för ofta!

Kommentarer
Postat av: mamma

Chips och dipp mmmmmmmmm. så gjorde ju jag förr, fanns inget bättre än en bra bok liggande i soffan med det...

2011-03-04 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0