Dagen snart slut..

Snart är dagen slut för mina småttingar. Som ni såg tidigare står Mollys säng i Tindras rum nu och snart ska det påbörjas "operation sovtime" för dom två! Båda är lika trötta efter att ha varit ute nästan hela dagen! Först var dom ute efter dagis en stund, men jag och Molly gick in och gjorde iordning i Tindras rum medan Jesper och Tindra var ute. Sen blev det mat och sen gick vi ut allihopa igen och kom inte in fören nu. Men det har ju varit så himla bra väder! Över 10 plus och strålande sol! Gud så härligt det är! Har även tagit lite bilder när vi var ute, får se om jag hinner lägga in dom sen medan jag lär få springa skyttetrafik in till dom eller om jag skjuter på det tills imorn. För när dom har somnat kommer jag påbörja röjningen inne i Mollys gamla rum. Sen kan jag väl förhoppningsvis bära in våra sängar där imorn - hoppas jag! Men det tar sin lilla tid att gå igenom alla lådor, slänga eller spara. Puh! Men som sagt, det är kul när man väl blir klar sen!

Nu sitter vi och tar igen oss lite, ungarna har fått bada då båda hade matkladd i hela håret. Sängdags kommer det bli klockan 18 för båda två idag. Molly är mest förbannad för att hon inte får gå ner på golvet, för där står det en massa kartonger och sånt som ska slängas eller åka in i förrådet. Men jag ska försöka städa upp här med innan jag går och lägger mig ikväll så det blir nog bra.

Nää, nu skriker hon snart öronen av mig! Så jag får avsluta här..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Ja du verkar ha fullt upp som vanligt... sitter och kvälls kollar datorn ocg vart så jävla sugen på den dubbelost från sunes med lökringar... försöker göra Lisen lite sugen då hon e ledig få se om hon nappar, ja på fredag får du ju hjälpa mej och boka och så... nä nu får ni ha det kram på er och nu längtar jag verkligen ner...

2011-03-22 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0