Dagens händelser

Först blir det att lämna ungarna på dagis vid nio. Sen hem och hämta hunden för en promenad genom fårhagarna tillsammans med Malin och Thea så att dom kan busa. Sen blir det att gå hem och väcka gubben och ta ett litet snabbröj här hemma och dammsuga, får se om jag orkar skura annars gör jag det ikväll. Någon gång mellan 11.30-13.30 kommer våran hyresvärd hit och ska inventera pannan(?). Vet inte riktigt vad dom gör då. Men hur som helst, beroende på vilken tid dom kommer, så ska vi även åka ner till sportlife och hämta våra träningskort. Förhoppningsvis hinner vi göra det innan vi ska hämta ungarna men annars gör vi det efter att vi hämtat dom. Sen blir det handla och sen hem och göra mat och äta innan det är dags för Jesper att åka till jobbet.

Lite sugen är jag på att åka och träna ikväll. Men jag tror nästan att jag får hoppa över det ikväll då min hosta fortfarande inte har lugnat ner sig. Så det får räcka med imorn och torsdag, sen får jag se om jag går nått pass i helgen. Sen kan vi börja köra lite hårdare nästa vecka istället. Då kommer det nog bli gym på förmiddagarna och pass på kvällarna då sportlife har barnpassning. Blir nog bra detta!

Men nu måste jag ta mina barn! Återkommer senare, om jag hinner, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0