Ett litet inlägg om Molly

Tänkte bara skriva lite snabbt om Molly. Hon har blivit så himla duktig! Hon går nu hela tiden, det är inte ofta hon kryper. Hon försöker till och med springa, men det resulterar oftast i att hon snubblar, haha! Och hon tycker fortfarande att det är lite jobbigt att gå i tunga vinterskor, men vem tycker inte att det är jobbigt?

På dagis går det jättebra. Hon leker för det mesta och hör hon att Tindra blir ledsen så blir Molly också ledsen, hehe! Dom är sammansvetsade dom två! Men en sak jag tycker är roligast på dagis, det är att Molly inte använder NAPP där! Jag glömde nämligen ta med den en gång och det var inga större problem med att få henne att sova utan. Så dom sa det att, eftersom det gick så bra så ska vi försöka att hon inte har nappen där, vilket har fungerat alldeles utmärkt! Nästan så att jag funderar i att strunta i den hemma med..hon har den ju ändå bara när hon sover och hon sover ju inte jättebra med nappen. Vaknar när den trillar ur munnen och sådär. Men vi får se, har inte riktigt bestämt mig än men det hade ju varit skönt att slippa ta tag i napproblemen senare! Men som sagt, vi får se, det går ju i alla fall att försöka..men det gör inget om det inte funkar.

Men nu rusar klockan iväg så nu ska jag ta och klä på barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0