God morgon!

Blev lite väl tidigt imorse..men det har väl sina skäl det med kanske. Men mitt morgonhumör är inte att leka med och jag är trött som fan så jag vet inte om det är en speciellt god morgon egentligen. Nåja, jag piggnar väl till förhoppningsvis! För om en timme ska ungarna till dagis och jag ska gå en långprommis med Troja.

Men det är fullt upp idag. Först promenad som sagt, sen när jag kommer hem ska jag väcka Jesper och vi ska dra till gymmet och köra en stund. Sen blir det att hämta ungarna och jag sticker till trollhättan. Ska tömma Jespers förarkort på Centralen först, sen ska jag på anställningsintervju. Så vi får väl se om jag har jobb snart. Kan ju hoppas i alla fall. Även om det inte är något jobb jag egentligen vill ha. Men det gäller väl att inte vara kräsen i sånnahär tider. Och arbetstiderna var rätt hyfsade med. Så det blir nog inga större uppdateringar här idag. Får återkomma i eftermiddag eller ikväll. Då ska jag försöka få igång så att jag kan visa bilderna från igår med.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0