Hänt ganska mycket idag!

Nu börjar det verkligen likna något! Nu är Mollys rum helt tömt och även fyllt. Våra sängar står nu där inne och jag ska bara dammsuga dom och renbädda sen är det klart, sängkläderna hänger ute på vädring. Har även fått bort en heeeel massa skräp och även sånt som ska upp till tippen (står i garaget tills vi hinner fixa släp och köra upp det dit) så nu går det att gå i lägenheten igen. Sen har jag även städat undan och dammsugit upp det värsta av all skit som blivit. Imorn kommer det påbörjas i Mollys blivande rum. Där ligger nämligen en heeeel massa kläder som måste tvättas och även kartonger och sånt som ska slängas. Går nog rätt snabbt tror jag. Ska bli så jäääkla skönt när allt är klart. Får se om vi kan börja måla direkt eller inte. Ekonomin ska ju finnas där menar jag, men vi tar det som det kommer!
Men det är inte bara städning och grejning vi har gjort idag. Morgonen startade med bus tillsamans med mina älskade mysungar innan dagis. Sen när jag lämnat dom där så gick jag och Troja på en långpromenad på nästan en timme i rask takt. När jag kom tillbaka därifrån lämnade jag henne hemma och åkte och handlade frukost och middag. Sen to jag det lugnt i typ 15 minuter innan det var dags att väcka Jesper. Sen blev det frukost och sen satte vi igång! Men gud vad bra det känns! Ingen som har en släpkärra att låna ut någon dag nästa vecka?
Nu har jag främmande. Hjälper lilla Malin (Ohlson) att installera och göra färdigt hennes iPhone. Och även andra Malin (Krewer) är här. Så det kommer bara bli att göra färdigt sovrummet idag och sen ger jag upp för dagen. Men det tar sig så pyromanen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0