Lördag kväll..

Nu är vi framme på lördag kväll alltså. Fick ett litet toksug att åka och träna idag igen, men jag ska nog hoppa över det idag. Måste nog vila kroppen lite så att jag kan bli av med denna förbenade förkylning någon gång.

Men vi var i alla fall ute på torp en sväng förut. Gick runt och kikade på skor till ungarna. Dom behöver båda nya tennisdojjor. Vi hittade inga till Molly. Men jag ska testa och se om inte hon kan ha Tindras gamla ett tag. Hon har typ storlek 19,5 på fötterna nu och Tindras gamla skor är i storlek 20. Så dom borde ju passa ett litet tag i alla fall. Men skor till Tindra hittade vi i alla fall på stadium. Dom hade MÅNGA snygga skor där nu! Ska faktiskt köpa ett par till mig där med, tror även Jesper hittade några han var sugen på.. Hur som helst så var Tindras skor skitsnygga! Blir dock inga dagisskor. Vi kommer köpa ett par "slit-o-släng-skor" dit och så får hon ha dom här när hon är hemma och sådär. Såhär ser dom ut.



Det var faktiskt Tindra själv som valde och jag må säga att ungen har smak! I alla fall enligt mig! Och dom var inte speciellt dyra heller måste jag säga. 249:- för ett par märkesskor är ju ingenting! Går man till Din Sko och ska köpa ett par barnskor av liknande modell får man LÄTT punga ut 400-500 spänn! Och Tindra älskar dom! Hon vägrade ta av sig dom när vi kom hem, så hon har sprungit med dom inomhus hela dagen och hon skulle till och med sova med dom. Hon är dock fortfarande vaken så vi får väl se, haha!

Har faktiskt fotat lite mer idag, kors i taket! Tänkte äntligen få tummen ur och fota allt nytt vi fått in i lägenheten det senaste, vilket faktiskt är endel. Kom dock på att jag glömde den nya hatthyllan och skohyllan.. Men orka! Men jag tänkte ju givetvis inte på att fota helheten.. Nåja, ni får nöja er med det ni får se. Även två bilder på min älskade Tindra!






(Nya bordet och mattan)




(Nya krukor och lampor på vardera sida i fönstret. Syns inte jättebra p.g.a dålig vinkel men ni fattar hur det ser ut på ett ungefär..)

När vi hade lagt Molly, som inte verkar helt kry och är dålig i magen igen, så gick jag och Troja på en promenad. Vi var ute i ungefär 45 minuter. Blev lite bilder då med men tyvärr inte många jag blev nöjd med. Kanske är lite för självkritisk ibland? Men här får ni i alla fall se fyra stycken.









Sådär ja! Det var nog allt från mig för idag. Nu sitter jag bara och inväntar att melodifestivalen ska börja, det är ju andra chansen idag. Var egentligen meningen att Jesper skulle sitta och spela hela kvällen men det blir inte så nu. Men ni får ha en fortsatt trevlig lördagkväll så återkommer jag imorn istället!

Kommentarer
Postat av: Eva

Riktigt snygga skor.



När det är dags för skor till Oskar ska vi dra till sportshopen där brukar dom ha mycket snygg för billig peng. Dom hade inga tennisdojjor framme när vi var över förra helgen.

2011-03-05 @ 22:11:48
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0