Nästa sovmorgon?

När ska nästa sovmorgon infinna sig? Ungarna brukar ju vara snälla och ge mig det någon gång ibland men nu var det allt längesen. Fastän Tindra är vaken till 20-21 tiden så vaknar hon före sju, jämt! Molly som somnar mellan 18-19 tiden förstår jag om hon vaknar den tiden. Nåja, det blir nog bra.

Någon dag här i veckan måste vi åka ner till biblioteket! Ungarna har en rymdutställning där denna veckan och nästa, där dom ställer ut sina egengjorda rymdraketer, planeter och andra målningar. Det är alla barn från avdelningen getingen på dagis som gjort saker som ställs ut. Jag tror att getingen skulle åka dit och titta idag, men jag vill också titta, så vi får faktiskt åka dit någon dag! Gå dit och titta ni med!

Idag startas alltså vårat stora projekt - med start på ett lite mindre projekt. Rensning i skrubben! Önska oss lycka till! Imorn är det dags för träning igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0