Nu ska ni få se..

Jag har lagt in lite bilder i datorn nu. Bland annat från promenaden imorse. Dom är inte jättemånga, men ni ska få se dom i alla fall. Så här kommer dom!


Denna bilden är från igår, Molly fick äta chokladtopp (ni vet, en sån med vitt fluff inuti?). Det var tydligen gott för hon var vit i hela ansiktet och även i håret. Behöver jag säga att hon fick sig ett bad efter det?


Detta är också igår när Krewer åkte för att lämna lite kläder hemma hos "X". Thea stod där hela tiden och väntade på att hon skulle komma tillbaka. Hon är en riktig mammagris den hunden!


Fina Freya sitter och tittar ut genom fönstret igår. För en gångs skull lyckas man knäppa en hyfsad bild på den katten! Otroligt!


Nere vid bäcken i fårhagen. Hade hoppats att det skulle vara lite mer vatten där idag eftersom snön smälter, då hade ni fått se en bild på "fallet". Men det var knappt nått vatten i fallet så ni får nöja er med denna. Eller okej, ni kan få se hur det ser ut i färg med.






Troja var självklart med!


Och lilla Thea med!


Denna bilden blev faktiskt riktigt bra på henne! Lilla PMS-monstret, tss!



Det var alla bilder från denna gången. Ska dock försöka komma mig ut för att fota lite mer. Behöver söka lite inspiration till det nu känner jag. Tänkte även se om jag inte kan få till någon bra bild så att man kan skriva ut några och sätta i ramar och in i den nya bokhyllan. Skulle nog bli fint.

Nu ska jag gå och vara social med mitt främmande. Har ju redan skrivit 3 blogginlägg på raken. Fy på mig!

Kommentarer
Postat av: Öjebyn Helgesen

Jätte fina bilder...

2011-03-18 @ 11:44:29
URL: http://www.helgesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0