Nya designen får vänta

Ja, jag har ju sagt att jag håller på med en ny design. Men jag blir aldrig riktigt nöjd och ska göra en ny header m.m. Men det får vänta ett tag nu för jag ska installera nya elements 9 först. Vi har även uppgraderat datorn lite så förhoppningsvis går det inte lika segt i bildbehandlingen sen. Tänkte bara säga det i alla fall.. Men tror att den nya designen kommer bli riktigt nice om man får säga så om sina egna färdigheter?

Jag och Troja promenerade i alla fall egonspåret förut. Hade tänkt gå hela vägen upp till bulid men jag gick lite fel och hamnade på den korta rutten. Men det gör inget. Den korta svängen är väl på 3-4km ändå. Hade även tänkt springa lite men det var för mycket is och snö så det får vänta lite. Men snart så! Sen har jag även fått allt annat som stod på listan gjort! Skickat paket, lämnat och lånat böcker på bibblan och handlat mat. Köpte dock inga säckar idag heller, meeen får väl försöka göra det imorn istället.

Har även fått svar av studievägledaren och hon ville ha ett möte på tisdag klockan 15. Men jag frågade om hon inte hade någon tid på förmiddagen. Då har jag lite mer tid på mig med tanke på att ungarna är på dagis och då hinner jag prata med henne i lugn och ro utan att behöva stressa över att Jesper måste åka och jobba. Så jag hoppas att hon kan det. Annars får jag ta den tiden och fråga fröken Krewer ifall hon vill passa ungarna under tiden. Det löser sig! Men nu ska jag snart börja göra ungarna klara för sängen. Vilket jäkla liv det är på dom idag! Mitt tålamod tryter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0