Ojsan..

Haha! Igår när mitt främmande gick hem så lade jag mig, tillsammans med Troja, på soffan och kikade på resten av "Plastkirurgi före och efter" och sedan började programmet jag väntade på, "Uppdrag missbruk". Igår skulle det handla om en anorektiker som såg hemsk ut, verkligen hemsk. Jag tyckte att det skulle bli intressant att titta på faktiskt. Men jag tror att jag hann se fem minuter och sen somnade jag.. Jag kämpade verkligen för att hålla mig vaken, och trodde att jag skulle lyckas, men sen blev det reklam och då sa det pang, sen sov jag! Haha! Lite tråkigt faktiskt. Undra om man kan se dom programmen på "play", måste nog kolla upp det, för jag vill verkligen se det! Nåja, det blir nog bra.

Vad ska vi hitta på idag då? Jag vet faktiskt inte. Det är rätt varmt ute så jag måste gå upp till dagis och hämta hem Tindras overall och båda deras galonisar. Vi lämnade det där i onsdags för att vi trodde att vi ändå skulle dit igen på torsdagen, men då var det ju massa annat ivägen. Nåja, det är tur att vi har nära i alla fall. Sen blir det nog att gå ut en sväng med barnen. Jesper ska åka och träna här på förmiddagen och jag kommer åka ikväll tror jag. Man behöver ju inte ta ut sig helt, för jag vet att man ska ta det lugnt när man är förkyld. Men jag kan ju fan vara förkyld i flera veckor! Äsch! Jag känner mig i alla fall inte alls lika snurrig idag. Igår kände jag av det lite under hela dagen, men än har jag inte kännt något i alla fall. Så det kanske är påväg tillbaka? Jag hoppas det i alla fall! Kanske skulle testa på vattenmassagen ikväll, hehe! Och sen lägga sig i solariet? Mmmmmm så jäkla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0