Segt!

Idag går det oerhört segt för oss. Har fortfarande inte kommit igång och röja i det andra rummet. Men jag ska börja ikväll i alla fall. Känns mindre stressigt att greja när ungarna sover. Och sen måste jag vika en massa tvätt så att jag kan sätta igång mer tvätt. Och hela det rummet där inne består nästan bara av tvätt. Men det blir nog bra ändå. Jesper kom på en klockren idé igår så vi har ändrat oss lite på hur det kommer se ut där inne. Kommer även bli likadant i Tindras rum, på ett sätt. Bra blir det nog i alla fall!

Nu är det snart dags att hämta ungarna på dagis. Då ska vi nog vara ute en stund i det vackra vädret. Men vi hade även behövt åka och köpa lite fingervantar och sånt till ungarna. Molly behöver ett par galonvantar. Men vi får se hur vi gör. Sen blir det att äta middag där ute idag. Latemanstjockismat på lyxrestaurangen McDonalds!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oooo va jag blir sugen på hamburgare, dock inte "donken" men sundes... så det får det bli i morgon... de e bra att ni unnar er att äta ute och inte känner att du måste stressa hem och laga mat... det är aldrig kul, nå du får snart börja fundera på va ni vill vi ska äta när jag kommer, då slipper du ju då laga maten jämt i allafall// Kram

2011-03-24 @ 14:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0