Shoppat!

Ja då fick vi faktiskt shoppat lite idag. Överdragsbyxor till ungarna som var vind och vattentäta, varsitt par stövlar och så fick Tindra ett par "slit-och-släng-dagisskor" som går att leka i. Sen köpte även jag mig ett par skor på rea, 99 spänn! Ska försöka ta kort på det så att ni kan få se, men har haft så fullt upp så jag har inte ens hunnit tömma dom befintliga korten i kameran från biblioteket och så där. Men men, jag ska visa er nån dag.

Ikväll ska vi inviga nya grillen! Vi ska göra grillspett med pommes och vitlökssås till. Smaskens! Men först ett försök till att få ungarna att sova..Tindra lade sig frivillig (KORS I TAKET!!!) men Molly är lite arg.. Blir nog bra snart!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på er!

Kul att ni hittade vad ni behövde till tjejerna, ska bli kul att få se, men jag vill även se bilderna från bibblan i allafall Tindras saker, mm gott med grill spett. skicka ett em express.. kram mamma

2011-03-26 @ 15:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0