Vad ska vi göra?

Mamma: Vi ska byta rum med Molly. Vårat sovrum är lite större och vi behöver verkligen inte den platsen! Så hon ska få vårat rum och vi ska ta hennes. Men innan hon ska få sitt rum ska vi måla om där inne och göra iordning så att hon får sina leksaker där inne och så att det blir fint! Mer än så vill jag egentligen inte säga fören jag kan visa resultat med hjälp av bilder. Men du kommer ju även få se det live när du kommer ner. Men jag tror att det kommer bli jättefint i alla fall! Så nu håller vi på att röja i förrådet, slänga en massa skit vi inte behöver så att vi kan få plats med skit som vi ska spara, typ julsakerna, kartonger och saker som kanske har ett personligt värde och även pulkor och sånt vi ska ställa undan för denna säsongen. Sen ska det ju röjas i det rummet som ska bli vårat, alltså Mollys, och där inne har du ju sett hur det ser ut med kartonger och sånt. Så vi har ett stort projekt framför oss! Men det ska bli kul! Och jag vet att vi bor i hyresrätt men enligt hyresgästföreningen kan man göra nästan vad man vill förutom att bygga om lägenheten. Det enda som kan hända är om man väljer en färg som inte anses vara "standard" kan man bli skyldig att betala för att återställa det sen när vi flyttar. Men vi ska använda en neutral färg så det är nog inga problem.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oki då förstår jag, ska bli kul att komma ner och se det på plats... nu blir det ju äntligen av.. kul

2011-03-21 @ 21:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0