God morgon på er!

Idag är verkligen en dag med fullt upp! Nu är ungarna vakna, och fram till Jesper kliver upp är det inte så mycket mer än att se så att ungarna inte river lägenheten. Det kan ju i och för sig vara en utmaning i sig. Men sen när han klivit upp så ska vi åka ut till torp. Han skulle köpa några grejer till nätverkskablar eller vad han nu snackade om. Jag själv ska shoppa mig ett diadem! Men innan dess så ska faktiskt jag och Troja gå dit. Hon behöver en ordentligt lång promenad så varför inte? Det är ju inte vidare varmt ute och solen ligger inte på, så den korta stunden vi blir där kan hon faktiskt vänta i bilen.

Sen ska Jesper till sin bror. Vet inte riktigt vilken tid men det får vi väl se. Då får vi se vad jag och kidsen hittar på. Blir det lite bättre väder sen så blir det nog att gå ut. Eller, det blir det i vilket fall som hellst! Sen ikväll när Molly har gått och lagt sig så ska jag bada Troja och föna henne torr. Ska bli intressant att se vad hon tycker om hårfönen. Sen ska jag äntligen få borsta henne igen, som jag längtat! Måste ju göra henne fin för den stora dagen imorgon! För imorgon är det dags för utställning i Lidköping! Vilket påminde mig om att jag måste köpa nytt hundgodis, för det vet jag att jag inget har. Men jag funderar även på att köpa med mig lite korv, lite extra gott liksom. Jag är faktiskt lite nervös över morgondagen, men det ska nog gå bra. Vi har faktiskt börjat få en ganska bra kontakt och fart när vi springer i en ring. I förrgår när vi var och tränade så kom Thea (och Malin såklart) och stod och tittade, hon brydde sig inte medan vi sprang fören Thea kom och hoppade på oss. Då släppte jag henne så dom fick busa. Men hon är så himla duktig! Jag blir så stolt! Det är nästan som att bli stolt över sitt eget barn, nästan samma känsla, hehe.

Efter att Troja är badad och torkad och allt det där, då ska vi på bio! Vi ska se den nya Fast & Furious 5. Ska bli både roligt och skönt med lite avkoppling. Vi får sällskap av några gamla kompisar från bilvärlden med så det blir extra roligt! När vi kommer hem är det dags för sängen, för vi ska vara ute hos Lena klockan 6.15 imorgon bitti för att sedan åka till Lidköping!

Nu börjar det kurra i min mage, så det får snart bli lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0