Härlig dag..

Egentligen borde jag inte, men här kommer lite bilder från idag!















Först var jag och Troja, Malin och Agnes och Thea på promenad längs strandpromenaden. Hundarna fick bada lite och Troja gick i frivilligt. Tror att anledningen att hon inte ville bada i bäcken är att den kändes för liten kanske? Vet inte, för här var det inga problem alls! Och hon trivdes!

Sen var det ju badtajm i poolen också..





Koncentrerade damer!




Och fråga mig INTE vad Tindra gjort under hennes vänstra öga, för det har jag ingen aning om..

Anledningen till att jag inte borde visa bilderna nu är att jag borde sova! Är trött och ska upp tidigt. Så nu får jag slänga mig i sängen! Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0