Jag kom in!!

Ja, då var det klart och jag har fått ett datum! Jag kom in på utbildningen grafisk kommunikation! TJOHOO! Gud vad glad jag blev! Så den 29 augusti sätter jag mig vid skolbänken igen. Helt underbart ju! Förstå vad skönt! Nu har jag ett datum, jag vet när jag börjar och jag vet att jag har att göra ett år framöver. Så skönt verkligen! Så nu vet jag också att jag bara "behöver" ett sommarjobb och inte något som varar länge. Så himla sköööönt! Ja, jag kan inte beksriva det för er! Så nu ska jag bara tacka ja till platsen och söka csn-stöd. Inte så bara kanske, men nu har jag ju något liksom..

Jag ska bli plugghäst!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis - och lycka till! Hoppas det blir intressant! Själv har jag bara 3 veckor kvar på min engelska-kurs...

Kram!

2011-05-05 @ 15:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0