Massa bra saker!

Idag har det ju hänt en massa bra saker! Jesper klippte våran vildvuxna äng (läs gräsmattan) med den nya gräsklipparen vi köpte ihop med Helena och Mikael (våra grannar) och den funka klockrent! Innan det hann vi med en promenad, jag och Troja, Malin och Thea. Blev dock ingen vidare lång promenad idag, haha! Får försöka ta igen det imorn innan vi ska hämta kidsen från dagis. Sen när jag kom hem, efter att ha handlat, så har jag fått hem ett antagningsbevis från Grebbestad, och ni vet ju att jag kom in! (TJOHOO igen!) Sen fick jag ett jävla tokryck och städade iordning i Mollys rum så att hon fick flytta in. Hon verkade ganska nöjd och somnade ganska snabbt. Och snart ska även Tindra i säng, då ska jag kolla på One Tree Hill och samtidigt försöka träna lite. Känner mig oerhört lat så jag ska göra lite armhävningar och situps tänkte jag. Ååh, jag har bara en bra dag idag verkligen!

Nää, nu tar jag och gör Tindra iordning för sängen istället. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Nu ska jag säga att tiden går så sakta... 18 dagar kvar, jag vill ju åka ner till er nu!!!! nåja, ska börja titta på lite sommar kläder och så har jag beställt ett par shorts och sandaler från HM med Lisen så dom kommer innan jag far. Jag har ju fan inga kläder att ha annars, men tänkte att jag köper nere hos dej, ni har ju mer att välja på och så kanske vi kommer oss i väg till Ullared eller nått.Idag har jag varit och gjort en 16 bitars smörgåstårta som Matte skulle ta till jobbet, han beställde först en 4 bitars och i morsse var vi upp i 16 bitar nåja han är ju byggnadsjobbare och dom kan ju äta. Nåja du får krama flickorna så mycket och säga att nu kommer mormor snart och jag längtar jätte mycket efter er...///Kram mamma

2011-05-05 @ 15:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0