Promenerat!

Då har jag och Troja precis kommit hem efter en promenad på 4,5km. Blev tur och retur till konsum och köpa alvedon. Det gick inte fort kan jag lova! Hade grymt ont i magen, men jag hade tagit med mig kameran så jag gick och fotade lite. Ni får dock inga bilder nu utan jag får ta det ikväll eller nått. När vi väl kom hem så fick Troja busa lite med Teddy (en kastrerad blandras) som förmodligen tyckte att Troja luktade oerhört gott då hon började löpa igår, hehe. Stackarn.. Men det är bra att hon löper nu, för då kanske hennes päls hinner växa till sig lite innan utställningen i Borås.

Nu börjar ju detta handla mer om Troja så då kan jag ju fortsätta skriva. Som jag skrivit tidigare är Troja ganska mycket under normalvikt. Hon ska väga mellan 14-15kg, men hon vägde 10kg förra veckan. I lördags vägde jag henne igen (ska väga henne en gång i veckan nu) och nu har hon gått upp 1kg! Vilket var väldigt skönt att se!

Nää, nu kurrar magen.. Sen blir det att slita upp gubben ur sängen och åka och handla! Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0