Sova utan blöja?

Jag vet inte om jag kom på en jättebra idé ikväll men vi måste ju försöka nån gång.. Så jag frågade Tindra om hon ville sova utan blöja, och det ville hon ju. Så jag pratade med henne och sa att hon får kliva upp och kissa när hon blir kissnödig. Hon sa att hon skulle det. Sen sa jag även att jag skulle komma och väcka henne i natt så att hon kan få kissa, så vi får väl se hur det går då.. Jag har väl inga höga förhoppningar men hon är ju lite större och klokare nu än förra gången vi försökte så.. Önska oss lycka till! Jag vet - med säkerhet - att Tindra skulle bli världens stoltaste om hon lyckades!

Nu har vi i alla fall precis kommit in. Eller njaa, vi kom in vid 18.10 och då fick Molly gå och lägga sig och Tindra åkte i badet. Båda var svintrötta! Jag själv ska bara vänta på att Tindra somnar och sen ska jag hoppa in i en dusch! Sen ska jag försöka hålla mig vaken till 23-tiden så kan jag ta upp Tindra för att kissa då. Sen kliar det lite i mina fotofingrar..så jag kanske får ta ett varv i trädgården, moaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0